Metody Pozycjonowania Stron WWW

Specjaliści ds. SEO ciągle głowią się nad tym, jak wypromować swoje serwisy w wyszukiwarce. Dzieje się tak, ponieważ techniki pozycjonowania serwisów internetowych systematycznie się zmieniają w odpowiedzi na aktualizację algorytmów. Te ostatnie są natomiast regularnie dostosowywane do poczynań pozycjonerów, którzy szukają sposobów na… przechytrzenie Google. Błędne koło oraz zabawa w kotka i myszkę jednocześnie. Dawniej techniki pozycjonowania serwisów internetowych sprowadzały się do umieszczenia ich w katalogach oraz SWL-ach. Zwykle odbywało się to automatycznie. Po prostu wpisywało się adres witryny do specjalnego programu, a ten wyręczał pozycjonerów. Dziś jest inaczej. Bardziej liczy się treść, która musi być unikalna i przydatna użytkownikom. Powinna też co jakiś czas się zmieniać. Dlaczego? To świadczy o tym, że strona dostosowuje się do wymagań internautów, oferując im zawsze aktualne i wartościowe informacje. Nie należy też przeładowywać stron słowami kluczowymi. Treść ma być tworzona pod odbiorców, a nie roboty. Co jeszcze? Linki muszą być bardziej naturalne i nie powinny pochodzić z dowolnych źródeł, tylko z tych powiązanych tematycznie ze stroną docelową.